دنیا کا پہلا 5 کیمروں والا اسمارٹ فون متعارف

دنیا کا پہلا ایسا اسمارٹ فون متعارف کرا دیا ہے جس میں مجموعی طور پر 5 کیمرے دیئے گئے ہیں۔
نیویارک میں ایک ایونٹ کے دوران ایل جی نے اپنا نیا فلیگ شپ فون وی 40 متعارف کرایا جو کہ پہلا فون ہے جس میں آگے اور پیچھے مجموعی طور پر 5 کیمرے دیئے گئے ہیں۔
ابھی مارکیٹ میں 4 کیمروں والے فون تو دستیاب ہیں مگر وی 40 پہلا فون ہے جس کے بیک پر 3 جبکہ فرنٹ پر 2 کیمرے دیئے گئے ہیں۔
اس فون میں 6.4 انچ کا لگ بھگ بیزل لیس ڈسپلے دیا گیا ہے جبکہ اوپری حصے میں آئی فون ایکس جیسا نوچ موجود ہے، تاہم صارف چاہے تو اسے ہائیڈ کرسکتا ہے۔اس میں آڈیو کے لیے بلٹ ان ڈی اے سی دیا گیا ہے جو کہ ہیڈفونز کے لیے آواز کو بہتر کرے گا۔

فون میں گوگل اسسٹنٹ کا بٹن بھی دیا گیا ہے جس سے آپ ریمائنڈر، موسم جاننے اور چند دیگر دوسرے کام یعنی وائیڈ اینگل کیمرے سے تصویر لینا وغیرہ کرسکتے ہیں۔
یہ فون آئی پی 68 واٹر ریزیزٹنس ریٹنگ رکھتا ہے اور کمپنی کے مطابق ایک میٹر پانی میں آدھے گھنٹے تک رہنے پر بھی اسے کوئی فرق نہیں پڑے گا۔
ایل جی نے اس فون میں ہیڈفون جیک کو برقرار رکھا ہے اور صارفین کو ڈونگل یا بلیوٹوتھ سے کنکٹ کرکے ہیڈفون استعمال کرنے کی تکلیف کا سامنا نہیں ہوگا۔
ایل جی نے اس میں اسنیپ ڈراگون 845 پراسیسر دیا ہے اور کمپنی کے مطابق یہ سابقہ ماڈل کے مقابلے زیادہ تیز ہے۔بینچ مارک میں وی 40 نے سام سنگ کے گلیکسی نوٹ 9 جتنا اسکور ہی حاصل کیا ہے تاہم یہ دونوں فونز اس معاملے میں آئی فون ایکس ایس میکس سے پیچھے ہیں۔
اس فون میں 3300 ایم اے ایچ بیٹری، سکس جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج دی گئی ہے، تاہم ایس ڈی کارڈ سے اسے 2 ٹی بی تک بڑھایا جاسکتا ہے۔
اس کے بیک پر 12 میگا پکسل کا اسٹینڈرڈ لینس آپٹیکل امیج اسٹیبلائزیشن کے ساتھ ہے، دوسرا کیمرہ 16 میگا پکسل وائیڈ اینگل لینس اور تیسرا ٹیلی فوٹو 12 میگا پکسل کیمرہ ہے جس میں 2x زوم دیا گیا ہے۔
کمپنی کے مطابق وائیڈ اینگل لینس سے آپ ہر فریم میں زیادہ مواد فٹ کرکے تصویر لے سکتے ہیں جبکہ ٹیلی فوٹو لینس زومنگ کے ساتھ ساتھ دھندلے پس منظر والی تصاویر لینے میں مدد دیتا ہے۔
فون کے فرنٹ پر 5 اور 8 میگا پکسل پر مشتمل ڈوئل کیمرہ سیٹ اپ ہے جو کہ پورٹریٹ تصاویر لینے کے ساتھ پس منظر کو صارف کی پسند کے مطابق دھندلا کرنے میں مدد دیتا ہے۔
ایل جی کیمروں میں گوگل لینس کو بھی شامل کیا ہے تاکہ اشیاءاور مقامات کی شناخت کرسکے جبکہ اے آئی فیچرز بھی کیمروں کا حصہ بنائیں گئے ہیں۔
اس فون کی قیمت 900 ڈالرز (ایک لاکھ پاکستانی روپے کے قریب) سے شروع ہوگی جبکہ یہ اکتوبر کے وسط میں مختلف ممالک میں فروخت کے لیے پیش کیا جائے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں